luni, 6 august 2012

Nu scăpăm de Băsescu

luni, 6 august 2012
Președintele suspendandat Traian Băsescu nu va demisiona din funcția de preșesinte. Într-un interviu Băsescu afirma ca nu are din ce funcție sa demisioneze. "M-am gândit şi ar fi cea mai mare laşitate. V-am mai spus că preşedinţii nu abdică, nici nu pot şi demisia mea ar fi atingerea obiectivului celor care au dat lovitura de stat şi nu vreau să îşi atingă obiectivul. Dacă va spune Curtea Constituţională altfel, foarte bine, îmi voi scoate pălăria, îmi iau bocceluţa şi am plecat că am o meserie, ştiu ce să fac. Dar altfel ar fi ridicol ca eu însumi prin atitudine, prin acţiunea mea să duc la finalizarea cu succes a loviturii de stat", a declarat Băsescu.

"Mai mult decât atât, ca preşedinte suspendat legal, nu pot demisiona dintr-o funcţie pe care nu o am în momentul de faţă, cea de preşedinte", a mai spus el.

3 comentarii:

Anonim spunea...

ar fi totusi bine primita de cel putin 7,5 milioane de romani umiliti prin absenta de la vot a baselului. dar nu, cum sa demisioneze base' imposibil, mai bine desi te sustin prin vot 900 mii de romani + camarila si alegatorii pdl-isti, ei da mai bine fortezi lucrurile tu, corectul natiunii, au fost ani de mandat plini de corectitudine pdl-ista de a dat pe afara. in cel mai lamentabil mod: iacob ridzi, furtul de voturi protejat de anastase, plasarea ridicola a tot felul de maimutoi in functii cheie ale eternului guvern boc (ex. finante), decizii lucide: impozitul forfetar, taierea pensiilor si salariilor cu 25% (real cu 40 %) si nu mai continui.
romania merita mai mult decat gasca asta de banditi dirijati de cinicul fara scrupule basescu.

Adm spunea...

Ai uitat-o pe tanti Nuti Undrea :)))

Anonim spunea...

da asa e, poligonul de tragere nutzi, si cohorta de limbisti gen colonelul hei hop !!!!, pora, preda etc.

Trimiteți un comentariu

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates